زيبايي پوست و مو زيبايي پوست و مو .

زيبايي پوست و مو

چطور از موهاي خشك و آسيب ديده مراقبت كنيم؟

احتمال خشكي بيشتر موها و آسيب‌ديدگي‌ هم به‌خاطر سرما و آلودگي هوا بسيار بيشتر است. بنابراين مراقبت از مو در فصل سرد و خشك متفاوت از آن چيزي است كه در تابستان انجام مي‌دهيد.

 

رفتار موها هميشه به يكسان نيست و ‌وضعيت ظاهري و سلامت موها مي‌تواند در موقعيت‌ها و دوره‌هاي مختلف تغيير كند. در دوره‌ها و فصل‌هايي موهاي شما نرم و درخشان است اما گاهي هم بشدت خشك و آسيب ديده به نظر مي‌رسد. در فصل‌هاي سرد وضعيت‌ موها با زماني كه هوا گرم است فرق مي‌كند. در فصل پاييز احتمال ريزش مو بيشتر است و اساساً سرما باعث مي‌شود رشد موها نيز كمتر شود. احتمال خشكي بيشتر موها و آسيب‌ديدگي‌ هم به‌خاطر سرما و آلودگي هوا بسيار بيشتر است. بنابراين مراقبت از مو در فصل سرد و خشك متفاوت از آن چيزي است كه در تابستان انجام مي‌دهيد. اگر دوست داريد موهاي نرم و درخشاني داشته‌ باشيد از اين راهكارهاي ساده و كم خرج استفاده كنيد و وضعيت ظاهري و سلامت موها را بهبود بدهيد.

 

ماست براي موهايي نرم‌تر

اگر براي از بين بردن خشكي موهايتان به فكر خريد يك محصول درماني گرانقيمت افتاده‌ايد دست نگه داريد. شما آنچه براي نرم شدن موهايتان نياز داريد را در آشپزخانه پيدا مي‌كنيد. به جاي هزينه كردن براي خريد يك محصول درماني ما به شما پيشنهاد مي‌دهيم از ماست استفاده كنيد. بعد از يك يا دو بار استفاده از ماست شما براحتي تغيير را احساس مي‌كنيد. ماست بهترين محصول براي نرم شدن موهاست و موها را درخشان مي‌كند. اگر استفاده از ماست به شكل روزانه برايتان دشوار است مي‌توانيد فقط هفته‌اي يك بار از اين روش استفاده كنيد. روش استفاده بسيار آسان است. ابتدا موها را با مقداري ماست بپوشانيد و سپس آن را با شامپوي روزانه خود بشوييد.

 

شست‌و‌شوي مو با شير سرد

هفته‌اي يك بار موهايتان را با شير نجوشيده سرد بشوييد. بعد از مدت كوتاهي متوجه مي‌شويد چقدر موها محكم‌تر و بهتر شده‌اند و ريزش مو، خشكي، شكنندگي و جلاي از دست رفته مو به‌طور كامل درمان شده است. به مرور زمان همه آنچه از دست رفته را دوباره به دستمي‌آوريد.

 

از شامپوي بچه استفاده كنيد

گاهي لازم است شامپويي را كه به‌طور مستمر استفاده مي‌كنيد كنار بگذاريد و شامپويي مصرف كنيد كه كمتر مواد شيميايي دارد. هفته‌اي يك بار براي شست‌و‌شوي مو از شامپوي بچه استفاده كنيد. خيلي زود متوجه تفاوت آن مي‌شود. براي اينكه مطمئن شويد نرمي موها از دست نرفته است از نرم‌كننده استفاده كنيد.

 

از روغن نارگيل بيشتر استفاده كنيد

اين پيشنهاد بويژه براي كساني كه اهل استفاده از روغن‌ها براي پوست و مو هستند بسيار مفيد است. اكنون فصل استفاده از روغن نارگيل است. روغن نارگيل نه تنها موها را نرم مي‌كند بلكه باعث رطوبت‌رساني كافي به پوست نيز مي‌شود و جلوي خشك شدن و آسيب‌ديدگي موها را مي‌گيرد. شما مي‌توانيد چند قطره روغن كرچك نيز به روغن نارگيل اضافه كنيد تا مطمئن شويد حجم موهايتان در سرما از دست نمي‌رود.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۵۹:۲۶ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :